Boka
Boka gruppaktivitet

Gruppaktivitet

Välj dag:   Idag   fredag   lördag   söndag   måndag   tisdag   onsdag   torsdag
Visa 7 dagar

< Tidigare Senare >
torsdag 2018-05-24
Tid Pass Personal Bok­nings­bara Ledigt Re­serv­er Status Boka
06:45 - 07:35 Body Circle 2, 50 min Ett pass med olika stationsövningar och som repeteras. Utöver styrka och rörlighet lägger vi stort fokus på kondition. Innehåller flera moment som får upp pulsen ordentligt. Bruno Borvander 22 22 0    
06:45 - 07:30 Soul Ride, 45 min Nyhet! Cykling inomhus 2.0. Vi kallar det total body workout. Med musik, glädje och rörelser tonar vi hela kroppen. Med motivation och inspiration leder klassens Superstar dig att utveckla din mentala styrka för att bli starkare såväl under träningspasset som efteråt i din vardag. Kattis Aronsson 26 26 0    
07:15 - 08:00 Vattengympa, 45 min Fokus på kondition med två konditionstoppar, men innehåller även styrka. Vi använder enstaka redskap men framförallt egen kroppsvikt. Janne G Kruse 14 14 0    
08:00 - 09:00 Varm Yinyoga 55 min Yin yoga är en passiv, stilla och lugn yogaform. En av de lugnaste formerna av yoga som sträcker ut och stimulerar bindväv, ligament och inre organ. Otto Silvestolpe 13 13 0    
09:00 - 10:00 Hatha Yoga 55 min Hatha yoga är en yogaform med fokus på att skapa balans i kropp och sinne, och därigenom uppnå såväl fysisk som psykisk hälsa och utveckling. Syftet är att balansera ryggraden och sinnet så att meditation är möjligt Nina Westerberg 36 36 0    
09:00 - 09:45 Mamma Bebis träning, 45 Här får du tillsammans med andra nyblivna mammor möjlighet att hitta tillbaka till sin kropp efter graviditet och födande. Rekommenderad start tidigast 8 veckor efter förlossning. Lättare träning, hitta bäckenbotten, djupa magmuskler och få frisättning av måbrahormoner oxytocin. - Kom omklädd för träning - Ta med alla bebisgrejer du behöver till salen - Vagnen ställs på utsidan huset vid staketet. Ta med eget lås - I salen är allt tillåtet såsom amning, blöjbyte, gråt och skratt. Alla är i samma situation. Du och din bebis är välkommen fram till ditt barn blir för rörligt. Helena Runesson 13 13 0    
09:30 - 10:45 Body Circle 2/Stretch, 75 min Ett pass med olika stationsövningar och som repeteras. Utöver styrka och rörlighet lägger vi stort fokus på kondition. Innehåller flera moment som får upp pulsen ordentligt. Vi avslutar med en lång och härlig stretch. Jill Borvander 1 1 4    
10:00 - 11:00 Dans, 55 min Hip hop/street. Baggy kläder och gung i knäna, let´s dance! Daniel Jarvid 10 10 0    
10:00 - 10:45 Vattenstyrka, 45 min Här tränar vi styrka blandat med kondition. Vi använder redskap såsom hantlar, korvar, frisbee och egen kroppsvikt. Helena Runesson 5 5 0    
10:15 - 11:00 Hot Ageless Mobility 45 min Träning för lederna. Vi rör alla leder i små, smårörelser. Allt från fingrar, tår, armbågsleder, knäleder, höft, axlar, ryggraden och käkar. Vi mjukar upp hela kroppen ståendes. Inga förkunskaper krävs. Nina Westerberg 16 16 0    
10:15 - 11:30 Yinyoga, 75 min Yin yoga är en passiv, stilla och lugn yogaform. En av de lugnaste formerna av yoga som sträcker ut och stimulerar bindväv, ligament och inre organ. Victoria Arnewid 39 39 0    
11:00 - 11:45 Mage Rumpa Lår 45 min Träning specifikt för Mage, Rumpa, Lår med eller utan olika redskap. Puls står för att konditionen får sig en genomkörare 2-3 gånger under passet. Stepbräda används ibland. Svettigt, varierat och effektivt. Helene Wendt 6 6 0   Boka
11:00 - 11:45 Soul Ride Intro, 45 min Nyhet! Cykling inomhus 2.0. Vi kallar det total body workout. Med musik, glädje och rörelser tonar vi hela kroppen. Med motivation och inspiration leder klassens Superstar dig att utveckla din mentala styrka för att bli starkare såväl under träningspasset som efteråt i din vardag. Kom i god tid så att du hinner provar ut cykelskor, och vi hinner hjälpa dig till rätta innan klassen börjar. Kom ihåg att ta med vattenflaska Jill Borvander 24 24 0   Boka
11:00 - 11:45 Vattenmix, 45 min Här blandar vi från de andra passen, alltifrån dans, gympa, styrka och kondition. Härligt och roligt mixpass. Daniel Jarvid 6 6 0   Boka
12:00 - 12:45 Body Pump 45 min Body Pump är en styrkeinriktad träningsform där stång och fria vikter används för träning till förkoreograferad musik. Deltagarna kan själva reglera tyngden genom att avlägsna eller lägga till vikter på stången. Helene Wendt 11 11 0   Boka
12:00 - 13:00 Gravidyoga Yoga för gravida kvinnor med eller utan tidigare erfarenhet av yoga. Avslappnande och återhämtande samtidigt som du sträcker ut kroppen. Genom att träna yoga får du ökad kroppskännedom och bygger upp kroppen på ett skonsamt sätt. Nina Westerberg 18 18 0   Boka
13:00 - 14:15 MediYoga 70 min MediYoga är en terapeutisk svenskutvecklad yogaform, som har sitt ursprung i många tusenår gamla kundaliniyoga kombinerat med modern medicinsk forskning. Det är ett starkt djupverkande verktyg för rehabilitering då MediYogans speciellt utformade pass stödjer kroppens självläkande förmåga och motverkar rygg-, hjärt- och sömnproblematik, högt blodtryck, migrän, utmattning, emotionellt kaos mm. Irina Fjeldstad 18 18 0   Boka
16:00 - 17:00 Zumba 55 min Med Musik från alla världens hörn, såsom salsa, reggeaton och cumbia till lite mer hiphop, danser vi med zumbans grundsteg som bas och andra nya steg för vidare svårighetsgrad. Ett otroligt svettigt, prestigelöst och glädjefullt pass där kroppen får en genomkörare från topp till tå! Kom som du är - gör det du kan och njut av härlig musik, utmanande steg och en fantastisk atmosför. Alla har vi varit nybörjare någon gång! My Josefsson 0 0 7 Fullbokat Boka reservplats
16:45 - 18:00 Hatha Yoga, 70 min Hathayogans syfte är att skapa energibalans i kropp och sinne genom andning och asana. Denna klass fokuserar lite extra på teknik, linjering och grundning, och vi skapar fokus genom mjuka utmaningar och lekfulla inslag. Ida Alfredsson 30 30 0   Boka
17:00 - 17:50 Body Circle 2, 50 min Ett pass med olika stationsövningar och som repeteras. Utöver styrka och rörlighet lägger vi stort fokus på kondition. Innehåller flera moment som får upp pulsen ordentligt. Agneta Dahl 9 9 0   Boka
17:00 - 18:00 Mage Rumpa Lår 55 min Träning specifikt för Mage, Rumpa, Lår med eller utan olika redskap. Puls står för att konditionen får sig en genomkörare 23 gånger under passet. Stepbräda används ibland. Svettigt, varierat och effektivt. Mimi Pelling 0 0 7 Fullbokat Boka reservplats
17:00 - 17:45 Soul Ride, 45 min Nyhet! Cykling inomhus 2.0. Vi kallar det total body workout. Med musik, glädje och rörelser tonar vi hela kroppen. Med motivation och inspiration leder klassens Superstar dig att utveckla din mentala styrka för att bli starkare såväl under träningspasset som efteråt i din vardag. Sabina Johansson 27 27 0   Boka
17:00 - 17:45 Vattenmix, 45 min Här blandar vi från de andra passen, alltifrån dans, gympa, styrka och kondition. Härligt och roligt mixpass. Marianne Nyman 1 1 0   Boka
18:00 - 19:15 Hot Vinyasa, 75 min Vi låter andetaget guida oss genom lekfulla flöden med fokus på linjering och grundning. Ett pass för dig som har yogat en del och vill utmana ditt sinne och kropp med värme både utifrån och inifrån. Ida Alfredsson 11 11 0   Boka
18:00 - 19:00 Qi Gong 55 min Qigong är en naturlig del av Traditionell Kinesisk Medicin. Andning, kroppshållning, rörelse och meditation kombineras för att ge energi, stärka hälsan och främja välmåendet. Barbro Olsson 14 14 0   Boka
18:00 - 18:45 Soul Ride, 45 min Nyhet! Cykling inomhus 2.0. Vi kallar det total body workout. Med musik, glädje och rörelser tonar vi hela kroppen. Med motivation och inspiration leder klassens Superstar dig att utveckla din mentala styrka för att bli starkare såväl under träningspasset som efteråt i din vardag. Karolina Lundell 30 30 0   Boka
18:00 - 19:15 Varm hathayoga 70 min Klassisk hathayoga med influenser av postural(hållning) träning där fokus ligger på att aktivera och stärka kroppens inre muskelkedjor och energisystem för att uppnå ökad funktion, rörlighet och stabilitet. Elin Fahlgren 10 10 0   Boka
18:00 - 19:00 Vattenstyrka Intensiv, 55 min Här tränar vi styrka blandat med kondition. Vi använder redskap såsom hantlar, korvar, frisbee och egen kroppsvikt. Marianne Nyman 0 0 3 Fullbokat Boka reservplats
18:30 - 19:30 Muskelpass 55 min Susanne Svensson 4 4 0   Boka
19:00 - 19:50 Body Circle 2, 50 min Ett pass med olika stationsövningar och som repeteras. Utöver styrka och rörlighet lägger vi stort fokus på kondition. Innehåller flera moment som får upp pulsen ordentligt. Karolina Lundell 1 1 0   Boka
19:15 - 20:45 Yinyoga med meditation, 90 min Yin yoga är en passiv, stilla och lugn yogaform. En av de lugnaste formerna av yoga som sträcker ut och stimulerar bindväv, ligament och inre organ. Elin Fahlgren 31 31 0   Boka
 
< Tidigare Senare >

 
Byt språk: Svenska Norwegian Bokmål English
Denna tjänst är utvecklad av BRP Systems AB.