Boka
Boka gruppaktivitet

Gruppaktivitet

Välj dag:   Idag   lördag   söndag   måndag   tisdag   onsdag   torsdag   fredag
Visa 7 dagar

< Tidigare Senare >
fredag 2019-01-18
Tid Pass Personal Bok­nings­bara Ledigt Re­serv­er Status Boka
06:45 - 07:30 Spinning 2.0, 45 min Cykling inomhus 2.0. Vi kallar det total body workout. Med musik, glädje och rörelser tonar vi hela kroppen. Janne G Kruse 6 6 0    
08:00 - 09:00 Hot Vinyasa 55 min Vinyasa betyder att binda samman rörelse och andning. Vinyasa yogaklasser passar dig som har gått på yoga tidigare. Små utmanande moment, där du börjar experimentera med din styrka, rörlighet och balans. Kitty Strand 14 14 0    
09:00 - 09:45 Pilates 45 min Styrke-och stabiliseringsträning. Grundläggande övningar varieras med fortsättningsövningar. Fokus ligger på kroppsmedvetenhet och hållning. Pilates tränas både med och utan redskap. Lena Pernervik 0 0 0 Fullbokat  
09:30 - 10:30 Ageless Mobility, 55 min (YS) Träning för lederna. Vi rör alla leder i små, smårörelser. Allt från fingrar, tår, armbågsleder, knäleder, höft, axlar, ryggraden och käkar. Vi mjukar upp hela kroppen ståendes. Inga förkunskaper krävs. Nina Westerberg 24 24 0    
09:45 - 10:30 Mage Rumpa Lår 45 min Träning specifikt för Mage, Rumpa, Lår med eller utan olika redskap. Puls står för att konditionen får sig en genomkörare 2-3 gånger under passet. Stepbräda används ibland. Svettigt, varierat och effektivt. Lena Pernervik 0 0 0 Fullbokat  
10:00 - 10:50 Body Circle 2, 50 min Ett pass med olika stationsövningar och som repeteras. Utöver styrka och rörlighet lägger vi stort fokus på kondition. Innehåller flera moment som får upp pulsen ordentligt. Lina Elgbratt 0 0 0 Fullbokat  
10:00 - 10:45 Vattengympa, 45 min Fokus på kondition med två konditionstoppar, men innehåller även styrka. Vi använder enstaka redskap men framförallt egen kroppsvikt. Janne G Kruse 0 0 0 Fullbokat  
10:30 - 11:00 Core, 30 min Bålstyrka och flexibilitet vävs samman genom väl kombinerade rörelser, vilket banar väg för bättre hållning och teknik i din träning. Perfekt att kombinera med din konditionsträning. Marie Nilsson 1 1 0    
10:30 - 11:30 Hatha Yoga 55 min Hatha yoga är en yogaform med fokus på att skapa balans i kropp och sinne, och därigenom uppnå såväl fysisk som psykisk hälsa och utveckling. Syftet är att balansera ryggraden och sinnet så att meditation är möjligt. Nina Westerberg 23 23 0    
11:00 - 11:50 Body Circle 2, 50 min Ett pass med olika stationsövningar och som repeteras. Utöver styrka och rörlighet lägger vi stort fokus på kondition. Innehåller flera moment som får upp pulsen ordentligt. Janne G Kruse 2 2 0    
11:00 - 12:00 Hot Yoga 55 min Passet består av en serie med 22 statiska positioner som alltid är desamma, där nästan varje position repeteras två gånger. Temperaturen ligger mellan 30 - 35 C. Hannele Torkko 11 11 0    
11:00 - 11:45 Vattenmix, 45 min Här tränar vi styrka blandat med kondition. Vi använder redskap såsom hantlar, korvar, frisbee och egen kroppsvikt Sanna Aksoy 0 0 0 Fullbokat  
11:05 - 11:50 Spinning 2.0, 45 min Cykling inomhus 2.0. Vi kallar det total body workout. Med musik, glädje och rörelser tonar vi hela kroppen. Camilla Larsson 6 6 0    
11:30 - 12:50 Zumba Party, 80 min Med Musik från alla världens hörn, såsom salsa, reggeaton och cumbia till lite mer hiphop, danser vi med zumbans grundsteg som bas och andra nya steg för vidare svårighetsgrad My Josefsson 2 2 0    
12:00 - 12:50 Body Circle 2, 50 min Ett pass med olika stationsövningar och som repeteras. Utöver styrka och rörlighet lägger vi stort fokus på kondition. Innehåller flera moment som får upp pulsen ordentligt. Janne G Kruse 12 12 0    
12:00 - 13:00 Hot Yinyoga 55 min Yin yoga är en passiv, stilla och lugn yogaform. Här gör vi övningar som sträcker ut och stimulerar bindväv, ligament och inre organ. Yogaställningarna (asanas) utförs oftast liggande eller sittande. Hannele Torkko 4 4 0    
12:00 - 12:45 Vatten Ballerina Training, 45 min Här jobbar vi med medvetet kroppsspråk och förstärkt smidig kropp. Rörelser till ljuv musik, anpassade för din vardag. Vi övar upp smidighet, styrka och kondition. Sanna Aksoy 0 0 0 Fullbokat  
16:00 - 17:00 Hatha Yoga 55 min Hatha betyder kraftfull. Hathayoga är en yogaform med fokus på att skapa balans i kropp och sinne och därigenom uppnå såväl fysisk som psykisk hälsa och utveckling. Lena-Carin Apoy 25 25 0   Boka
16:00 - 17:15 Hot happy afterwork flow 75 min Kicka igång helgen med svett o skratt o xtra goda glödande låtar. Alla är varmt välkomna att fira med <3. Viss yogavana krävs. Kitty Strand 0 0 0 Fullbokat
16:00 - 16:45 Vattenstyrka, 45 min Här tränar vi styrka blandat med kondition. Vi använder redskap såsom hantlar, korvar, frisbee och egen kroppsvikt. Sarah Kindström 0 0 0 Fullbokat
16:30 - 17:30 Aerobic, 55 min Klassisk aerobic med massor av steg, kombinationer och fullt ös. Varmt välkommen! Hans Cullberg 0 0 4 Fullbokat
17:00 - 17:45 Spinning 2.0, 45 min Karolina Lundell 4 4 0   Boka
17:15 - 18:30 Yinyoga, 70 min Yin yoga är en passiv, stilla och lugn yogaform. En av de lugnaste formerna av yoga som sträcker ut och stimulerar bindväv, ligament och inre organ. Lena-Carin Apoy 7 7 0   Boka
17:30 - 18:45 Groove, 75 min Ett unikt sätt att uppleva dans tillsammans i grupp. Det är mycket enkelt, en rörelse i taget som alla gör samtidigt men var och en på sitt sätt. Hans Cullberg 0 0 9 Fullbokat Boka reservplats
18:00 - 18:50 Body Circle 2, 50 min Karolina Lundell 0 0 3 Fullbokat Boka reservplats
 
< Tidigare Senare >

 
Byt språk: Svenska Norwegian Bokmål English
Denna tjänst är utvecklad av BRP Systems AB.